REGULAMIN SPRZEDAŻY PROGRAMU TWOJE KOBIECE ZDROWIE
Niniejszy Regulamin powstał w trosce o ochronę Pani praw. Znajdują się w nim informacje w szczególności na temat sposobu złożenia zamówienia, warunków zawarcia umowy, formy płatności, , zasady świadczenia Usługi hostingu, usługi subskrypcyjnej a także informację o procedurze odstąpienia od umowy zakupionego Programu TKZ procedury reklamacyjnej i wszelkie inne informacje przepisane prawem.
§1. DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
- Sprzedawca/Usługodawca/Administrator/Dostawca Usługi hostingu – Twoje Kobiece Zdrowie z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Lwowka 82, 35-301 Rzeszów wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001122248, NIP: 5170450609 REGON: 5294174890 kapitał zakładowy 5000 zł , zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, reprezentowana przez Irynę Shevchuk – prezesa zarządu.
- Sklep Internetowy/Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://twojekobiecezdrowie.pl/tkz/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów TKZ.
- Cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za TKZ.
- Dowód zakupu – faktura, paragon fiskalny lub inny dowód, przekazany Klientowi na jego żądanie potwierdzający sprzedaż Treści Cyfrowej lub Usługi. Dowód zakupu wystawiony jest zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
- Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient/Użytkownik/Odbiorca usługi hostingu – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą bądź która umieściła w Serwisie Treść.
- Kompatybilność - współdziałanie Treści Cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
- Konsument – zgodnie z art. konsument w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu, umożliwiające dostęp do TKZ.
- Newsletter - elektroniczna usługa dystrybucji oferowana przez Sprzedawcę za pomocą poczty e-mail, którą Klient może zamówić/zasubskrybować. Pozwala ona Usługobiorcom na otrzymywanie treści elektronicznych od Sprzedawcy: informacji dotyczących Sprzedawcy, Treści Cyfrowych, Usług powiązanych ze Sprzedawcą, nowościami, promocjami w Sklepie.
- Operator płatności – PayU – PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495, REGON 300523444.
- Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – Przedsiębiorca zawierający ze Sprzedawcą Umowę związaną z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, wykonująca
we własnym imieniu działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu bezpośrednio związanego z tą działalnością, w Sklepie. - Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu, określający także warunki korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę, w tym Usługi pośredniej.
- Subskrypcja - indywidualny dostęp Klienta do TKZ, a także do dodatkowych funkcjonalności wskazanych w opisie Subskrypcji, takich jak dostęp do forum czy materiałów edukacyjnych. Subskrypcja jest przedmiotem Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą i przyznawana jest na określony czas, zgodny z warunkami Umowy.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży TKZ zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Umowa zawarta na odległość– jest to umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą poprzez Sklep, bez fizycznej obecności stron, korzystając wyłącznie z jednego lub kilku środków porozumiewania się na odległość, aż do momentu zawarcia umowy.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę (Sprzedawcę) na rzecz Usługobiorcy (Klienta) za pośrednictwem Sklepu.
- Treści Cyfrowe – wszystkie treści cyfrowe oferowane za pośrednictwem Sklepu, zawierające teksty, obrazy, grafiki, materiały video, zdjęcia lub dźwięki, będące utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1191, 1293). Są to jednocześnie dane, na podstawie których za pomocą odpowiedniego oprogramowania i sprzętu, można po przetworzeniu uzyskać określoną informację.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Zamówienie określa Treść Cyfrową lub Usługę, którego dotyczy, a także informacje konieczne do zawarcia i wykonania Umowy, wskazane w Formularzu Zamówienia takie jak sposób płatności, sposób dostawy, miejsce dostawy, dane Klienta.
- Płatność – uiszczenie należności na rzecz Sprzedawcy, które może odbywać się poprzez dostępne w Sklepie metody płatności online, w zależności od wybranego sposobu płatności i zamówionej Treści Cyfrowej lub Usługi.
- Umowa Licencyjna – umowa na odpłatne korzystanie przez Klienta z Treści Cyfrowych Usługodawcy, zawierana na zasadach określonych w Regulaminie.
- TKZ – Treść cyfrowa, 8 tygodniowy program ruchowy dla Kobiet w formie 40 wideo zajęć dostępnych w Serwisie po zawarciu umowy ze Sprzedawcą, sprzedawany w formie Subskrypcji. TKZ mogą towarzyszyć świadczenia dodatkowe, np. dostęp do grupy wsparcia, spotkanie on-line ze Sprzedawcą lub innymi osobami, udział w dodatkowych webinarach itp. Wszystkie tego rodzaju świadczenia mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy.
- Treść - wszelkie informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie w tym w formie tekstu, grafik, zdjęć w ramach Serwisu albo innych miejsc moderowanych przez Administratora, w szczególności w ramach Strony lub Sklepu albo udostępnionych Użytkownikowi funkcjonalności tych miejsc.
- Treść nielegalna - informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
- Odbiorca usługi - osoba fizyczna lub prawna, która korzysta z usługi pośredniej hostingu, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępnienia jej.
- Moderowanie treści - działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane przez Administratora, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z usług Administratora, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej jako RODO.
- Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
§2. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Usługodawcą, a jednocześnie Sprzedawcą w Sklepie jest Twoje Kobiece Zdrowie z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Lwowka 82, 35-301 Rzeszów wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001122248, NIP: 5170450609 REGON: 5294174890 kapitał zakładowy 5000 zł , zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, reprezentowana przez Irynę Shevchuk – prezesa zarządu.
- Sklep internetowy jest dostępny w domenie https://twojekobiecezdrowie.pl/tkz/ i na odpowiednich podstronach, prowadzony przez Sprzedawcę.
- W każdej sprawie związanej z zamówieniem bądź funkcjonowaniem Sklepu należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
- adres e-mail: [email protected]
- Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruku.
- Sprzedawca nie jest podatnikiem VAT.
- Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia Regulaminu i zobowiązuje się ich przestrzegać.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do utworzenia Konta i/lub zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu.
- Informacje o TKZ podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany do:
- Korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu;
- Niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym;
- Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie jedynie w zakresie własnego użytku osobistego zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została udzielona);
- Nieumieszczania Spamu.
- Program TKZ oraz pozostałe materiały, teksty, opisy, materiały wideo, grafiki, logotypy zamieszczone w Sklepie, są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa.
- Zabrania się pobierania zdjęć oraz pozostałych materiałów Sklepu oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych bądź jakichkolwiek innych celów. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
- Klient umieszczając wpisy w Serwisie, w szczególności teksty, fotografie oraz rysunki udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej i nieograniczonej terytorialnie licencji na ich utrwalanie dowolną techniką, publiczne rozpowszechnianie, udostępnianie oraz wykorzystywanie w celach promocyjnych i reklamowych. W szczególności Klient poprzez umieszczanie w ramach Serwisu swoich komentarzy oraz recenzji na temat danej Treści Cyfrowej lub Usługi wyraża zgodę na wykorzystanie przez Usługodawcę tych komentarzy oraz recenzji, w tym również na ich rozpowszechnianie w celach promocyjnych i reklamowych Serwisu. Klient udziela również Usługodawcy upoważnienia do wykonywania praw zależnych do utworu Klienta oraz wykonywania w imieniu Klienta autorskich praw osobistych, w szczególności prawa do integralności. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć przedmiotową umowę poprzez złożenie Usługodawcy oświadczenia o wypowiedzeniu przedmiotowej licencji wraz z żądaniem usunięcia wskazanych w tym oświadczeniu materiałów.
- Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
- Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu.
- Ceny, specyfika Programu TKZ, jej cechy charakterystyczne oraz informacje o istotnych właściwościach zamieszczone są przy prezentowaniu TKZ w Serwisie.
- Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz innych Klientów.
§3. PROGRAM TWOJE KOBIECE ZDROWIE
- Z TKZ mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Możliwość korzystania z TKZ przez osoby nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych uzależniona jest od wyrażenia zgody przez ich prawnych opiekunów.
- Przed przystąpieniem do korzystania z Programu TKZ, Klient zobowiązany jest we własnym zakresie ustalić z właściwym lekarzem, iż brak jest przeciwwskazań do wykonywania treningów i ćwiczeń w szczególności w przypadku schorzeń przewlekłych.
- Program TKZ nie stanowi diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie mogą zastępować leczenia lub terapii, realizowanej przez podmiot prowadzący działalność leczniczą, w szczególności nie mogą zastępować konsultacji lekarskiej.
- Klient oświadcza, że wie, że uczestniczy w TKZ na własną odpowiedzialność.
§4. ZASADY ZAMAWIANIA I ODNAWIANIA SUBSKRYPCJI
- Umowa o zakup TKZ może mieć charakter autoodnawialny, co oznacza, że Klient powinien dokonać anulowania Subskrypcji przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego, jeśli nie chce zawierać kolejnej Umowy.
- Każda kolejna Umowa będzie taka sama jak ta, która obowiązywała uprzednio, przy czym w razie zmiany Regulaminu, kolejna Umowa zawierana jest zgodnie z treścią aktualnego Regulaminu.
- Klient nie jest uprawniony do przekazywania danych dostępowych do Konta umożliwiającego dostęp do TKZ
- Ze względu na rodzaj i czas trwania Subskrypcji poszczególne warianty Subskrypcji mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do materiałów.
- Dostęp do zawartości Platformy w ramach Subskrypcji jest określany w miesiącach (przy czym przez miesiąc Usługodawca rozumie 30 dni) lub jako dostęp roczny (365 dni).
- Od momentu przesłania Klientowi wiadomości e-mail, w której zawarte są dane umożliwiające dostęp Klienta do Subskrypcji liczony jest okres dostępu Klienta do Subskrypcji.
- W ramach Subskrypcji Klient uzyskuje dostęp do materiałów, które będą cyklicznie mu udostępniane w czasie trwania Subskrypcji od chwili jej zakupu. Materiały w ramach danej Subskrypcji są publikowane dla Klienta według kolejności zgodnej z opisem na Platformie niezależnie od momentu zakupu Subskrypcji. Jeśli wszystkie materiały na Platformie są udostępniane od początku Subskrypcji, Usługodawca wskazuje to w opisie Subskrypcji.
- W przypadku autoodnawialnej Subskrypcji Klient może samodzielnie zrezygnować z automatycznego odnawiania płatności Subskrypcji na kolejny okres.
- Jeśli Użytkownik zrezygnuje z Subskrypcji przed końcem cyklu płatności (obowiązywania Umowy), jego odwołanie zostanie uwzględnione natychmiast i nie będzie pobierana opłata za kolejny okres rozliczeniowy.
- Jeżeli w opisie Subskrypcji Sprzedawca określił inny termin dostarczenia Subskrypcji, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedawcę w Serwisie (przedsprzedaż).
- Użytkownik może zrezygnować z płatności cyklicznych w każdej chwili w panelu użytkownika na stronie: https://twojekobiecezdrowie.elms.pl/next/public/account/subscription lub zgłaszając rezygnację na adres e-mail: [email protected]. Rezygnacja staje się skuteczna z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego.
§3.USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego to:
- Prezentacja Treści Cyfrowych lub Usług;
- Umożliwienie zawarcia Umowy sprzedaży;
- Konto;
- Newsletter
- Opinie;
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości w Serwisie;
- Umożliwienie dostępu do informacji udostępnionych w ramach Serwisu.
- W celu założenia indywidualnego Konta, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować Regulamin.
- Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z założeniem Konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustawienie hasła. Po kliknięciu w niego i ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać.
- Po zarejestrowaniu się w Serwisie, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych następnie za pomocą ustawień Konta.
- W Koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie.
- Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie może również wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Sprzedawca, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:
- Korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający funkcjonowanie Sklepu;
- Korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym użytkownikom;
- Podał w Koncie nieprawdziwe dane osobowe;
- Przesyła za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie treści bezprawne, w szczególności treści wulgarne, obraźliwe, dyskryminujące, nawołujące do agresji lub nienawiści.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z danej funkcjonalności np. śledzenie historii zamówień, złożenie zamówienia.
- W przypadku usunięcia Konta przez Klienta przed upływem okresu ważności Subskrypcji, opłata za dostęp do Kursu nie podlega zwrotowi w całości lub części.
- Po zakończeniu okresu ważności Subskrypcji (czasu, na który Klient wykupił Subskrypcję) Konto pozostaje aktywne, a Klient traci dostęp do TKZ.
§4. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
- Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na TKZ i korzystanie z TKZ potrzebne są:
- Dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia (np. Komputer, telefon);
- Odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies oraz skryptów JavaScript, np. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
- Aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail;
- Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
- Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu.
- Przed skorzystaniem z Serwisu Klient obowiązany jest sprawdzić, czy posiadane przez niego urządzenie spełnia wymogi techniczne określone w Regulaminie.
§5. ZAWIERANIE UMOWY I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy do udostępnienia Subskrypcji Klientowi za cenę wskazaną na stronie Platformy płatną przez Klienta.
- Klient może złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę za pośrednictwem Formularza Zamówienia na stronie Sklepu wypełniając Formularz Zamówienia, w zakresie niezbędnym do finalizacji Zamówienia.
- Zamówienia w Sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem sytuacji, niezależnych od Sprzedawcy (siła wyższa).
- W celu skutecznego złożenia Zamówienia konieczne jest aby Klient:
- Dodał TKZ do koszyka w tym celu należy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;
- Przeszedł do opłacenia zamówienia, klikając przycisk „Dołącz Teraz”;
- Wypełnił formularza zamówienia o niezbędne dane;
- Wybrał sposób płatności z dostępnych w Sklepie;
- Akceptował postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności;
- Wybrał przycisku „Kupuję i płacę” który wskazuje na konieczność zapłaty
za zamówienie i dokończyć zakup na kolejnej stronie;
- Klient ma świadomość i rozumie, że dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, zawiera ze Sprzedawcą Umowę co wiąże się po stronie Klienta z obowiązkiem zapłaty.
- Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:
- imienia i nazwiska,
- numeru telefonu,
- adresu e-mail,
- opcjonalnie: nazwa oraz danych firmy
- Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
- Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w ramach Serwisu do chwili uaktywnienia przycisku „Kupuję i płacę”.
- W sytuacji, kiedy Klient chce otrzymać fakturę zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Zamówienia podatkowy numer identyfikacyjny (NIP). Faktura zostanie wysłana na podany przez niego adres e‑mail, na co Klient wyraża zgodę.
- Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej
w Sklepie. - Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza złożenie Zamówienia przez Klienta. Potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości email, zawierającej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, na adres e-mail podany przez Klienta.
- Wiadomość email stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości email potwierdzającej wszystkie istotne elementy Umowy sprzedaży.
- Płatność za TKZ w formie Subskrypcji dokonywana jest przy pomocy Operatora Płatności.
- Przy Subskrypcji autoodnawialnej, jeżeli Cena za Subskrypcje nie zostanie pobrana od Klienta w terminie 7 dni od zakończenia poprzedniej Subskrypcji, a Usługodawca wykona w tym czasie 5 prób nieudanych pobrania należności, Subskrypcja zostaje anulowana.
- Sprzedawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia) bądź nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
- Sprzedawca dostarczy Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta zgody na dostarczenie dostępu do TKZ w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
§6. CENY
- Ceny TKZ zamieszczone w Sklepu są w złotych polskich i są cenami brutto co oznaczam, że zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne,
- Sprzedawca nie stosuje mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w Sklepie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Sprzedawca udostępnia informacje o najniższej cenie TKZ, która obowiązywała w okresie 30 dni przez wprowadzeniem obniżki ceny.
- Sprzedawca nie korzysta z narzędzi zewnętrznych dostawców, aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach Sklepu internetowego.
- Możliwe aktualne sposoby płatności określone są każdorazowo na podstronie, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zawarcia Umowy.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest paragon bądź faktura (imienna bądź na firmę).
- Reklamacje - Klient może złożyć reklamację dotyczącą Płatności. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z zasadami Operatorów płatności.
- Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.
§8. DOSTAWA PROGRAMU TKZ ORAZ ZMIANY PROGRAMU TKZ
- Dostawa TKZ, odbywa się poprzez Internet w formie elektronicznej.
- Ze względu na specyfikę sprzedawanego produktu, zakup TKZ może zostać zrealizowany wyłącznie po dokonaniu płatności z góry.
- Kupujący uzyskuje dostęp do TKZ poprzez dedykowaną stronę Sklepu, gdzie znajdują się zakupiony TKZ.
- TKZ nie może być pobierane przez Kupującego na własny nośnik.
- Dostęp jest przyznawany automatycznie po autoryzacji płatności.
- TKZ uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Klientowi zostanie udostępniona Strona do odtworzenia TKZ wraz z danymi do logowania.
- Jeżeli zrealizowanie zamówienia nie jest możliwe, Sprzedawca poinformuje Kupującego o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres email podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia. W przypadku dokonania przez Kupującego uprzedniej płatności za takie zamówienie, Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego nastąpiła wpłata.
- Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do TKZ. W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje Kupującemu, przez jaki czas Kupujący będzie posiadał dostęp TKZ.
- Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w TKZ w trakcie trwania Umowy.
- Zmiany w TKZ, które zostały nabyte przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:
- zmiany w TKZ mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn;
- zmiany w TKZ nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta;
- Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;
§9. LICENCJA
- Kupujący może wykorzystywać TKZ wyłącznie na potrzeby własne.
- Kupujący w żadnym przypadku nie ma prawa do udostępniania lub sprzedaży TKZ ani jakichkolwiek ich opracowań pod własnym oznaczeniem, włączania TKZ lub ich fragmentów do własnych produktów lub usług, które udostępnia lub sprzedaje oraz innych podobnych działań zarobkowych z użyciem TKZ.
- Jeżeli Kupujący będzie chciał wykorzystać TKZ w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiązany zwrócić się do Sprzedawcy o udzielenie licencji do Programu TKZ poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy. W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z TKZ, oraz o zakładanym czasie korzystania.
- Jakiekolwiek naruszenie postanowień Umowy Licencyjnej na TKZ uprawnia Usługodawcę do niezwłocznego wypowiedzenia Umowy Licencyjnej, poprzez złożenie Użytkownikowi oświadczenia o wypowiedzeniu na adres e – mail wskazany przez Klienta na jego Koncie.
§10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWYW
- Zgodnie z art. 27 Ustawy Konsument, a także Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem poniżej i bez ponoszenia kosztów. Wyjątek stanowią koszty określone poniżej.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu zawarcia Umowy.
- Aby skutecznie odstąpić od umowy, Konsument lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w tym celu zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład za pośrednictwem adresu e-mail bądź pocztą tradycyjną) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Przykładowa treść oświadczenia – formularza (wzór) o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, niezwłocznie, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na podany przez niego adres e-mail.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami po stronie Sprzedawcy.
- Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w odniesieniu do umów:
- świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust.
§11. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU USŁUG
- Zgodnie z art. 27 Ustawy Konsument, a także Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem §9 ust. 2 i 3 Regulaminu i bez ponoszenia kosztów. Wyjątek stanowią koszty określone poniżej.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnionego do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu zawarcia Umowy.
- Aby skutecznie odstąpić od umowy, Konsument lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w tym celu zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład za pośrednictwem adresu e-mail bądź pocztą tradycyjną) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Przykładowa treść oświadczenia – formularza (wzór) o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, niezwłocznie, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na podany przez niego adres e-mail.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami po stronie Sprzedawcy.
- Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.
§12. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy za brak zgodności z Umową Sprzedaży Treści Cyfrowych zakupionych przez Klienta i Klienta na Prawach Konsumenta (rękojmia).
- Wszelkie reklamacje można przesyłać na adres e‑mail:
[email protected] lub adres tradycyjny: ul. Lwowka 82, 35-301 Rzeszów - Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że:
- termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy;
- Umowa dotyczy Towaru Outletowego, gdzie Kupujący wyraźnie wyraził zgodę na nabycie Towaru Outletowego;
- W przypadku Treści Cyfrowych z elementami cyfrowymi Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane, jednak nie krócej niż przez dwa lata od chwili dostarczenia Treści Cyfrowej z elementami cyfrowymi
- Zgodność Treści Cyfrowych z Umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku Treści Cyfrowych:
- dostarczanych jednorazowo lub w częściach — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili;
- Dostarczanych w sposób ciągły — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane.
- W przypadku, gdy Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowych w sposób ciągły, Treści Cyfrowych powinny być zgodne przez czas ich dostarczania zgodnie z Umową.
- W przypadku niezgodności Treści Cyfrowej z Umową Konsumentowi i Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przysługuje prawo doprowadzenie do zgodności z Umową, a w razie niemożności albo odmowy doprowadzenia w ten sposób Treści Cyfrowej do zgodności z umową, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od Umowy.
- Koszty doprowadzenia Treści Cyfrowych do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową Treści Cyfrowej, jeżeli doprowadzenie do zgodności Usługi z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową jest istotny.
- Sprzedawca doprowadza Treści Cyfrowe do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Treści Cyfrowej oraz cel, w jakim Klient go nabył.
- Jeżeli Treści Cyfrowe są niezgodne z Umową, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Treści Cyfrowych do zgodności z Umową;
- Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowych do zgodności z Umową;
- Brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść Cyfrową do zgodności z Umową;
- Brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z innych środków;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści Cyfrowych do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta.
- Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Treści Cyfrowych dostarczonych na podstawie Umowy Klient może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Treści Cyfrowych, a także w odniesieniu do innych Treści Cyfrowych nabytych przez Klienta wraz Treściami Cyfrowymi niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie Treści cyfrowe zgodne z Umową.
- Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Treści Cyfrowej niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Treści Cyfrowej zgodnego z Umową.
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację lub w ten sam sposób, w który skontaktował się z nim Klient albo inny, uzgodniony z Klientem sposób.
- Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.
- Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, może także skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia.
- W przypadku sprzedaży Treści Cyfrowych w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi.
§13. OPINIE PREZENTOWANE W SKLEPIE
- Sprzedawca zapewnia, że publikowane przez niego opinię pochodzą wyłącznie od osób, które skorzystały z TKZ, innych Usług świadczących przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca zapewnia, że wszelkie opinie na temat TKZ i innych Usług świadczonych przez niego, zamieszczone na stronie Sklepu oraz w mediach społecznościowych Sklepu pochodzą jedynie od Klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie.
- Aby uzyskać opinie od Klientów, Sprzedawca każdorazowo zwraca się z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionego Produktu poprzez wysłanie do zapytania do Klienta.
- Opinie prezentowane w Sklepie weryfikowane są przez Sprzedawcę w ten sposób, że Sprzedawca kontaktuje się z autorami opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą wątpliwości i podejrzenia, iż nie pochodzą od jego klientów.
- Sprzedawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione, sponsorowane lub uzyskane w drodze wymiany handlowej. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich produktów lub usług cyfrowych w sklepie.
- Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
- Zakazane jest zamieszczanie opinii:
a) Bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu;
b) Na temat Produktów, z których Kupujący nie korzystał lub których nie nabył;
c) Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
e) Przez opłaconych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia/obniżenia oceny Produktu.
§14. REGULACJE DOTYCZĄCE DSA
- Usługa pośrednia hostingu
- Administrator jest dostawcą Usługi pośredniej hostingu (dalej jako: Usługa hostingu) w rozumieniu DSA tj. polegającej na przechowywaniu informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi oraz na jego żądanie.
- Usługa hostingu polega na umożliwieniu Odbiorcom usług zamieszczenia Treści w ramach Serwisu, takich jak:
- dodania postu na forum moderowanym przez Administratora,
- uzupełnienia profilu użytkownika o określone informacje,
- opinie i oceny,
- udostępniania informacji w ramach wirtualnej wizytówki o sobie bądź o swojej działalności w tym danych personalnych, zdjęcia profilowego
- Administrator świadczy również Usługę hostingu w ramach jego kont/grup dostępnych w mediach społecznościowych, która to usługa umożliwianie Użytkownikom pozostawianie komentarzy pod zamieszczonymi postami, dodawanie postów, dodawanie ocen i opinii.
- Administrator stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie Treści, które dana osoba lub dany pomiot uważają za nielegalne oraz niezgodne z Regulaminem.
- Administrator wyznacza elektroniczny punkt kontaktowy o którym mowa w art. 11 i 12 DSA związany z Serwisem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych oraz przez Użytkowników do bezpośredniej i szybkiej komunikacji: [email protected]
- Komunikacja może być prowadzona w języku polskim/ukraińskim.
- Administrator wyznacza osobę do działania w charakterze ich przedstawiciela prawnego w Polsce:
- Zasady moderacji Treści, procedura zgłaszania niedozwolonych Treści oraz procedura odwoławcza.
- Administrator w ramach Serwisu może dokonać moderacji Treści umieszczanych przez Użytkowników.
- Administrator informuje Użytkownika, który umieścił daną Treść o jej moderacji wraz z uzasadnieniem, o ile Administrator dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się Użytkownikiem.
- Użytkownik nie może zamieszczać Treści:
- które są niezgodne z tematyką danego modułu tematycznego Kursu,
- które zawierają linki,
- które mają na celu promocje działań Użytkownika, służą i polegają w szczególności na zamieszczanie reklam oraz promowanie produktów, usług,
- które nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek osób trzecich bądź innych istot żywych,
- zniesławiających, znieważających, naruszających dobra osobiste jakąkolwiek osoby trzeciej,
- o charakterze nieprawdziwym, naruszającym dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego.
- Każda przesłana Treść nie jest poddawany automatycznej ocenie pod kątem niedozwolonych Treści.
- Jeśli Użytkownik Serwisu natknie się na Treść w jego ocenie niedozwoloną bądź niezgodną z Regulaminem w tym np. Treść nielegalną nawołującą do nienawiści, ma możliwość zgłoszenia tego faktu Administratorowi poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: : [email protected] bądź skorzystania z formularza zgłoszenia, który stanowi załącznik do Regulaminy.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- wyjaśnienie powodów, dla których Osoba zgłaszająca zarzuca, że odpowiednie informacje stanowią Treść nielegalną,
- wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji Treści, takiej jak dokładny adres URL,
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia.
- Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Osoby zgłaszającej, Administrator bez zbędnej zwłoki przesyła takiej Osobie zgłaszającej potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
- Administrator powiadamia także bez zbędnej zwłoki Osobę zgłaszającą o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
- Administrator rozpatrują wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach procedury zgłaszania Treści nielegalnych bądź Treści niezgodnych z Regulaminem oraz podejmują decyzje w odniesieniu do Treści, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności w terminie 14 dni. Administrator poinformuje jednocześnie czy korzysta ze zautomatyzowanych środków.
- Przed wydaniem decyzji Administrator może zwrócić się do Użytkownika, który umieścił Treści objęte zgłoszeniem, o udzielenie wyjaśnień do zgłoszenia, jeśli jest to niezbędne do podjęcia decyzji.
- Administrator ma prawo podczas stwierdzenia naruszenia:
- Odmowa publikacji Treści,
- usunąć Treść,
- uniemożliwienie dostępu do Treści,
- demonetyzacji Treści,
- zawiesić lub zakończyć świadczenie Usługi hostingu w całości lub w części dla Użytkownika, który dopuścił się naruszenia.
- Podjętej decyzji Administrator powiadamiania Osobę zgłaszającą oraz Użytkownika, który dopuścił się naruszenia bez zbędnej zwłoki.
- Użytkownik oraz Osoba zgłaszająca mogą odwołać się od decyzji Administratora w terminie 14 dni.
- Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie.
- Administrator rozpatruje odwołania w terminie 14 dni
- Administrator informuje, że nie ma obowiązku monitorowania informacji, które Użytkownicy przekazują lub przechowują, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.
- Współpraca z organami państwowymi
W przypadku gdy Administrator poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
- Zakończenie korzystania z Usługi hostingu
Użytkownik ma prawo w każdym czasie zakończyć korzystanie z Usługi hostingu. W tym celu może użyć dostępnych form zakończenia korzystania z Usługi hostingu takich jak: usunięcie Konta Użytkownika, opuszczenie Grupy członkowskiej dostępnej w mediach społecznościowych, usunięcie udostępnionych przez siebie Treści bądź skontaktować się z Administratorem na wskazany adres mailowy podany wyżej.
§15. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Twoje Kobiece Zdrowie z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Lwowka 82, 35-301 Rzeszów wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001122248, NIP: 5170450609 REGON: 5294174890 kapitał zakładowy 5000 zł , zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, reprezentowana przez Irynę Shevchuk – prezesa zarządu.
- zwana w Regulaminie również Sprzedawcą.
- Kontakt z Administratorem można używając poniższych danych: e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres Administratora.
- Dane osobowe Klienta podawane przez Klienta będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą umową.
- Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
- analizowanie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadnionego interesu Administratora);
- wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
- rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi/reklamacją — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
- tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- Wykorzystanie cookies na stronie – na podstawie 6 ust. 1 lit. a RODO (Zgoda)
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
- Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu.
- Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład: Księgowość, serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu internetowego itp.
- W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne), Google, Microsoft itp. dane Klienta mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne) stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
- stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku Google),
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
- Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
- Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności.
- Informacja o przechowywaniu danych kartowych: Dane kartowe Użytkownika przechowywane są przez PayU SA, zgodnie z ich polityką prywatności oraz obowiązującymi przepisami prawa.
§16. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą TKZ na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, - zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą, - bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, znajdują się na stronie internetowej http://www.uokik.gov.ploraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
§17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wykluczają podjęcia kroków prawnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w stosunku do osób naruszających warunki licencji oraz prawa autorskie.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
ZAŁĄCZNIK NR 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
(WZÓR)
Miejscowość_____________________, data_____________________
Imię i nazwisko konsumenta(ów)/firma: _____________________
NIP: _____________________ (jeśli dotyczy)
Adres zamieszkania: _____________________
Adres e-mail: _____________________
Nazwa i adres przedsiębiorcy
________________________
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Informuję o moim odstąpieniu od Umowy w zakresie umowy zawartej w dniu _____________________ co do Usługi/Treści Cyfrowej _____________________ (opcjonalnie podać jakiej usługi/Treści Cyfrowej dotyczy odstąpienie od umowy )
Data i Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
____________________
ZAŁĄCZNIK NR 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(WZÓR)
Miejscowość_____________________, data_____________________
Imię i nazwisko konsumenta(ów)/firma: _____________________
NIP: _____________________ (jeśli dotyczy)
Adres zamieszkania: _____________________
Adres e-mail: _____________________
Nazwa i adres przedsiębiorcy
________________________
Informuję, że zakupiony przeze mnie w dniu ___________ Treść Cyfrowa (podać jaka) jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ___________ (proszę wpisać na czym polega). Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu ___________
W związku z tym żądam (wybierz żądanie bądź określ własne):
- Doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z Umową,
- odstąpienia od umowy,
- obniżenia ceny,
- własne żądanie: jakie? ___________
Data i Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
____________________